Tuesday, July 5, 2011

and i was lost

bagaimana, macamana... nak ceritakan keadaan perasaan yang satu ini. penat sudah bertahan.

aku akui rasa hati ini tak pernah hilang. walau pun sudah bertahun. walau pun dah banyak yang aku lalui. dan walau pun baru ku ketahui dia tinggalkan aku untuk bersama yang lain.

pernah kah dia faham

apa yang ada dihati ini...

apa yang sanggup ku lakukan untuk dia...

dan walau ku tahu, aku tidak sehebat dia.

nota kaki : rindu sedikit terubat walau pun cuma melihat profile fbnya sahaja


Jangan dekat atau
Jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa
Karena tak memilikimu
Ku coba jalani hari
Dengan mengganti dirimu
Tapi hatiku selalu
Berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini
Terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa
Menjauh dari angan tentangnya

Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta dia

No comments:

Post a Comment

tanak komen ker?

 
tentang aku dan kamu ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates